Arkadaşlar 13.04.20 doğumlu bebeğim atak haftasi hesapladigimda şuan yeni daha bir atak haftamız bitti, ama bunu dogum zamanına göre ayarlanmasi varmış galiba,ben 38.5 te doğum yaptım,bu konuda bilgisi olan var mı? Yani 1 de yatirdigim cocuk ben kaldirmadigim sürece sabaha kadar uyurdu,son 1 haftadır yatırıyorum ağlayarak uyaniyo,tam bidaha uyut aynı sabaha karşı artık tamamen uyuyoruz,1 de yataktan çıkıyoruz,( esim gittikten sonra yedirip yanıma alıyorum o arada) yani anlam veremiyorum daha tam 4,5 aylık bebek ateş yok,hasta değil,dış yok yani nedir bu acaba atak haftasini yanlış mı hesapladim diye sormak istedim.