Chngrbykkya Merhaba kizlar,ben arada emziriyorum arada sagiyorum fazlasaini fakat oglum surekli basimin kisaligindan dolayi caba sarfediyor agzindan cikiyor o yuzden silikon baslik aldim ama onunlada cok emziriyorum kenarlari hic yapismiyor cocugun bogazina kacicak diye elimle tutmaktan hic rahat emziremiyorum.artik bantla yapistiricam yani az kaldi.islatmayi denedim yine olmadi siz kullaniyor musunuz nasil yapisiuor bu silikonlar goguse lutfen yardimci olur musunuz
DesorLiviya Chngrbykkya bn wee baby kullanmistim oda ayni hep kenerinden sutum akiyordu yapismiyordu sonrada avent aldim onda da ayni sorunu yasadim kuzum daha iyi yapiskan uc varmi bi bilgim yok maalesef
damlahira Chngrbykkya bende kullanıyorum çok rahat bence hiç sorun yaşamadım yapışıyor ben hiç tutmuyorum burnunu da tıkamıyor
Glitter Chngrbykkya canim emzirmek icin uca ihtiyac yok. Bebegin kahverengi kismi da agzinda almasi lazim. Meme ucu sadece sutun cikmasi icin delik. Sut depolari kahverengi kisimda yer aliyor. Sık sık memeyi teklif et, alisacaktir
Yagizmomms Ben göğüslerim yara olduğunda 1 hafta kullanmstm ama dediğin gbi hep elimle tuttum ama boğazına kacicak dye değil çocuğun burnunu kapatiyordu ters dönüyordu kenarlari. Ben bebedorunkini almistim o yuvarlak avent gbi değil.
Betul00 Avent in gogus ucunu aldim bende hic skntı yaşamadım. Gayet guzel yapisiyordu.. markadan olabilir bazen kalin slikonlar var yapismiyor ama aventinki inceydi yapisiyordu direk Chngrbykkya
Chngrbykkya Iste aliyor ama kisa kalıyor 3 kere cekip birakiyor damagina kadar gitmiyor oyle biberon gibi