Gamzemina benim bebeğim 4,5 ay en son olctugumuzde 1 hafta öncesi yani tam 7 kg,doktora göre ne zaman mama istiyorsa ver sakin vermemezlik yapmayın çocuğa,herşeyi çok iyi dedi bu arada, boyu da 63 cm,hatta ayda 2.5 kg kadar da alabilir dedi,iştahlı bir bebekte şükür anneme sorsan obez olacak bu bebek yedirip durma diyor ki özellikle yedirme çabam yok çocuk kendi istiyo gemegi ki asla kilolu olmasını istemiyorum,muhakkak emekleyinxe yürüyünce atacaktır,anne baba da iri bu arada 3 kg doğmuştu bana göre normal heray 1 kg ama sanki fazla mı da demiyor değilim,