[silindi] Borasmomy bide bebek sürekli kucağmzda onunla uğraşmaktan olabilir sonuçta ya uyutuyoruz ya emziriyoruz vs insan ter atıyo sürekli kolay değil 😁
Borasmomy [silindi] bebek üstümde olmasada terliyorum ya süzülüyor resmen ne bileyim hiç böyle değildim tuhaf geliyor o yüzden 🤦🏻♀️😅
[silindi] Borasmomy yaza denk geldiyseniz zaten havalar da sıcak. kışın da artık sıcaklar basabilir hazırlıklı olun derim kalın kıyafetlerimi çoğunu etrafa dağıttım 😁 boşa duruyor artık dolapta
asyali Borasmomy benim geçti merak etmeyin günde 3 kez dus alıyodum bide nisan ayı okadar sıcakta diildi. Hele o buram buram ter kokumm🙄 2 ay sonra falan hiçbiri kalmadı ama doktora gitmeyi düşünmüştüm ben kokuyorum diye resmenn
Borasmomy asyali eşime hep soruyorum ben de kokuyo muyum diye 🤦🏻♀️Sana öyle geliyor duş alıp duruyosun kokmaya fırsat bırakmıyosun diyo 😂