Vahide18 deleted2310 1 aylık bebeğim grip 😟serum fizyolajık sıkıp 5 dakıka snrada aparatla çekiyorum kullandığım buruno marka
Asya0307 deleted2310 Ben damlayla değilde spreyle yapıyorum yan yatırip spreyi bi kaç saniye basıyorum biraz yumuşadiktan sonra cekiyorum bolca çıkiyo içinden 🤗 serum fizyolik damlayida kullandim ama bence sprey daha iyi 👍
Asya0307 deleted2310 cok agliyo canm babasıyla birimiz tutup birimiz sıkıyoruz ama ağlasada yapiyorum cok temizleniyo yoksa tikalı
Eylulmeleginannesi deleted2310 ben bruno kullanıyorum bu arada az önce yorum yazdım ama kullandığım ürünü yazmayı unutmuşum
kereminannesiasli deleted2310 bende yapamiyordum eşim yapınca çekebiliyor.sende eşine devret o görevi 😊
deleted2310 kereminannesiasli ama bir dr makalesinde okumuştum anne sütü aldığı için zaten benden herşeyi geçiyor annelerin çekmesi daha sağlıklıymış bilemedim şimdi 🤷🏼♀️
deleted2310 Asya0307 benimki ağlıyor bırakınca anında susup yüzüme bakıyor yani dediğimi oh nasılda yaptırdım diyor resmen
Masalim Bssrr yok ben dogdugundan berı kullanıyorum ılk bır ay buruno damla kullandım sonra seruma basladım bı sorun yasamadım su an 10 aylık
DamlaGoktug Yan yatırın burnuna sıkın akıyor sonra diğer tarafa yatırın sıkın oda akıyor sonra biraz yumuşama oluyor öyle çekiyorum çıkmazsa artık kaka dan çıkıyor veya kusunca atıyor.