Akrabam 23 yaşında 3 yıldır çocuk bekliyor olmadı sonra rabbim verdi suan 5 aylık oldu fakat kanaması geldi birden hastane yatısı yapıldı sürekli iğne oluyor 2 cm açıklık var ve sancıda cıkıyor yarın sabah rahim agzını dikicez ama çok riskli kese patlayabilir her şeye hazırlıklı ol demisler yanında kimseside yok almıyorlar tek basına kaldı oralarda.. sürekli konusuyorum stresli ve üzgün endişeli. Annelerim yer gök dua. Belki rabbim kabul eder ve bagıslar bebeğini sizden ricam ismi sümeyye ismini gecirip dua edermisiniz. Şimdiden herkese tesekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻