Derin_20 coğunluk yürüteci zararli buluyor ama doğru kullanirsan hic bir zarari yok. Hem cocugu cesaretlendiriyor, hem de sen işini rahatlikla yapiyorsun. 😊 ama ben fazla uzun durdurmazdim. Max,15 dk . Yürüteci babam hediye aldi. Markasini bilmiyorum. Marka da farketmez zaten yürütecte. Hepsi iş göruyor 😂 10 aylikende yürüme arabasi kullandim. Ilk arabam felan diyorlar ya ondan. Bunu da görümcem verdi. 😂 araba şeklinde yani. Üzerinde hic bi oyuncak türü şey yok, düz araba yani. Arkasindan itiyordu oglum. Şuan 17 aylik, üzerine biniyor arabanin😂 bence bu araba şeklinde olanlar daha kullanişli.