Kalimbanne annelik hiç bitmeyen vicdan azabı diyorlar ya çok doğru. İyi de yapsak kötü de yapsak hep bir acaba mı sorusu var içimizde. Sen çok güzel bir annesin, bebeğin de kendi kendine vakit geçirmeyi seviyormuş işte kendin diyorsun mutlu bir bebekmiş. Bazı bebekler mizaç olarak da yalnız oyun oynamaktan keyif alıyorlar. Aklına gelen düşünceler tamamen annelik durumundan yoksa her şey yolunda merak etme ☺️