Hamzaa şu an itibariyle kızım 4 ay 14 günlük. İlk ay 2 saatte 1 ikinci ay 3 saatte 1 alarm kurup uyandım emzirdim. 2.ay kontrolünde doktor sen kalkma, o acıkınca uyanır dedi. Denedim 5 6 saat uyanmadı kıyamadım o kadar aç kalmasına 4 saatte kalktım emzirdim. 2.5aylıktı artık kalkmamaya başladım. 2 aydır 5 kere kalkmıştır 1 kere emip geri uyumuştur. Onun dışında kalkmıyor 7 8 saat uyuyor.