210420 Kızlar selam 4 ay önce doğum yaptım hiç kilom gitmedi göbeğim olduğunu gibi duruyor ne önerirsiniz bu arada emziriyorum
As1ioz 210420 sezeryan göbegi diye bsey yokki bnde ole oldum dogumdan cktm gobegim dümdüzdü 😇 korse öneririm
Tugbadrsn 210420 canım ben hamile kalmadan öncede az bişi göbepim vardı sezaryen sonrası korse kullandım en aza düşürdüm yine sonra bi kaç sy sonra diyet sporla eski halime 4 kilo fazla ile devsm 4 ü versem tamam 😉😂
Sibel48 210420 ben normal doğum yaptım 8 aylığız hala göbeğim var sütüm olsun diye içtiğim Humana süt çayları daha kilodan başka bir şey yapmadı hamileyken almadığım kiloyu Doğumdan sonra aldım o göbek nasıl gidecek bilmiyorum 🤦♀️🤦♀️
Tugbadrsn Hepimom valla hatırlamıyorum dandik bş marka yani öyle bilindik dağıldı canım🤔ama yinr varki göbeğim bekarken olduğu gibi yani fazlalıkları vardı onuda aza düşürdğ korse
OmerAybars Sibel48 bende araştrıyorum bu akşam artık zayıflamam gerektiğine en oldum çünkü müthiş kilo aldım. Aralıklı oruç diyeti varmış şuan onu araştırıyorum
As1ioz 210420 yemedim ama 10 kilo aldm sadece ekmek tuz seker yag hiç yemedim hlada yemem oyle seyler kuzımda 3400 dogdu sırf protein sebze agırlıklı beslendim herkes kucucuk bebek olucak minyatür olcak dıye solendiler o saydıklarımın ne bna ne bebegime yararı olmazdı zaten esimide alıstrdım evimizde tuz seker un vs yoktur sadece zeytinyağ
Sibel48 OmerAybars yaklaşık 5 gündür saat 6 san sonra hiç bir şey yemiyorum su ve çay çok acıkırsam meyve veya yoğurt ama gerçekten hafif oluyor insan ekmeği azalttım sanki işe yarayacak 😊
Durununannesi2703 O göbek gitmiyor kızlar, bende var aynısından önce kendisiyle barışık hâle geliyoruz ve yavaş yavaş kendimizi yormadan karın kası çalışıp mekik çekiyoruz, göbek içersinde ayrılan kasları güçlendirip şekillendiriyoruz
Ozlm_k Durununannesi2703 Ben de 5 aydır yaşıyorum bu durumu. Diyetisyen eşliğinde diyete başladım fakat Yavaş gidiyor kilolar. Spor egzersiz şart. Doktoruma soramadım farklı bir şehire geldim. Acaba kaç aydan sonra spora başlanabilir?
Durununannesi2703 Ozlm_k ben 3.cü ayım bittiğinde başladım evde kendim genellikle iç bacak çalıştım göbeğim içinde 4.cü ayda mekik çekmeye başladım dikişleri yormadan normal de uzun süre önermiyor doktorlar