Mommyandbaby Rabia1511 merhaba kızlar elimde hipp combiotic mama var 900gr büyük kutu bebeğim için aldık ama süt alerjisi çıktı birkaç kez kullanabildik kutu olduğu gibi duruyor almak isteyen olursa satacağım ebebekten 159 tl ye aldık birkaç gün önce
OzgeUlucay Mommyandbaby Mommyandbaby elinizdeki mama kaç numara ve kaç paraya vermeyi düşünüyorsunuz?
Mommyandbaby OzgeUlucay 1 numara ama 4.aya kadar kullanılıyor diye biliyorum 4-5 gün önce aldık ebebekten 159 tl ye üzerinden birkaç kez mama yaptım 900gr kutu olduğu gibi duruyor 120 tl ye vereceğim
OzgeUlucay Mommyandbaby ben paket açılmamış sandım maalesef açılmış paket için çok fiyat istiyorsunuz
Mommyandbaby OzgeUlucay ama inanın birkaç kez kullandım süt alerjisi oldu dahada kullanamadık sıfır gibi
Mommyandbaby OzgeUlucay zaten hipp kendisini pahalı biliyorsunuzdur.. şimdi bide alerjiden dolayı golden goat keçi sütlü mamaya geçin dedi doktor oda çok pahalı oyuzden bunu satmak istiyorum
Mommyandbaby OzgeUlucay bebeğim anne sütüde aldığı için mamayı birkaç kere verdim sandığınız gibi kullanmadım emin olun 🙏🏻