15 gün önce doğum yaptım. Hastanede birkaç kez emzirtmeye çalıştılar.süt gelmedi pek. Kaşık biberonla mama verildi. Eve gidip banyo yapınca süt gelir dendi. Eve geçince az az da olsa sütüm geldi. 4.gün kontrolünde düşük kilo ve sarılık olduğu söylendi. Biberonla mamaya başla dendi. Ordaki ebeler ve doktor da normal bibreonu da tam almıyor çenesi güçlü değil emmesi zayıf diyerek nöroloğa gönderdiler. Bir sürü tahlil istedi nörolog 20gün snra sonuç çıkıcak. Eğer sonuçta kanda idrarda metabolik bir rahatsızlık yoksa anesteziyle bebeği beyin emarına sokmalıyız dediler. Az da olsa biberonla çevirerek mama be sağdığım sütümü veriyorum. Kaşık biberonu bırak dedi doktor. Nırnal biberon hatta emzikle güçlendir çenesini dediler. Mememi tutunca çok ağlıyor bebeğim artık. Çekemiyor sütü. Emme refleksi az denipte zamanla düzelen varmı.