Kızım 3 ay 3 gunluk anne sütü ile besleniyor gündüzleri en fazla toplam 2-3saat uyuyor gece saat 12 gibi 60cc mama yapip veriyorum o şekilde saat 5.30 kadar uyuyor doğrumu yapiyorum bilmiyorum uyusun dinlensin diye mama veriyorum mama yiyince uyuyor çünkü. Gündüz doyamadığı için uyumuyor diye dusunemiyorum çünkü kilo alimi normal ve ağlaması yok. Sizce uyusun diye gece mama vermem doğrumu