Merhaba güzel anneler. Ek gıdaya geçeceğiz ama en basitinden tadimlar nasıl hangi kıvamda bebeğe verilmeli, once çorba mi pure mi daha sağlıklı (boğazına kaçmaması için), ilk ay için hangi meyve sebzeler verilmelidir, tadimlardan sonra öğüne nasıl geçeceğiz vs. gibi bir dünya şey merak ediyorum. Bunlarla ilgili bilgilerinizi veya doktorunuzun reçete ettiği listeleri rica edebilir miyim? Önerdiğiniz kitap, blog, website vb. gibi şeyler de olurr.
Not: Normalde aylık rutin olarak bebeğimi götürüyorum doktora ama çevremde virüs vakası çoğaldığı için korkumdan gidemedim. Doktorum da sağolsun hiç yardımcı olmadı.🙂