Yesm Bebeğim 10 günlük ve 3-4 gündür sürekli karnı gurulduyor kucağıma aldığımda bağırsaklarının titreşimini hissediyorum sanki normal mi ne yapmam gerekli yardımcı olur musunuz ?
Burcu582 Yesm emzirdikten sonra mutlaka ağzından gazını çıkartın. Guruldamayı bilemem ama bağırsak hareketlerinden surekli ses çıkıyor oglum cok gazlıydı benim ondan hatırlıyorum
Serife3304 Yesm bebeğin sıkıntısı yoksa normaldir canım sütle beslendikleri için kakaları da sulu ya onun sesidir
AryaBorte1 Yesm gazı vardır. Masaj yapabilirsiniz krem,yağ vs sürüp. Bebekler için egzersizler var onları da yapabilirsiniz
Yesm Burcu582 çok deniyorum yarım saat uğraşıyorum karnına sırtına masaj yapıyorum ayaklarıyla ileri geri yapıyorum ama hiç ağzından çıkarmıyor sadece mamadan sonra çok az kakasını yapıyor o kadar
Angell41 Benim kızımda da aynısı vardı doktor normal olduğunu 2 aydan sonra geçer demişti şuan 4 ay 25 günlük ve artık yok
Burcu582 Yesm hmm bi çıkarsa ağzından özellikle rahatlar da.emzirdikten sonra midenin üstüne hafifçe bastırır gibi yapınca çıkartır aslinda.youtube dan izleyebilirsiniz tekniklerini ben masaj öğrenmiştim cok faydasını gördüm