Kızlar oğlum 3. 5 aylık. Yarın sünnet yaptırıyoruz Evde. Her anne gibi azıcık ağlasa bile üzülüyoruz ki sünnet olacak yarın parça gidecek vücudundan.çok ağlar mı acaba? Ben bugünden ağlamaya başladım canı yanacak diye. Beni neler bekliyor ne yapmam lazım acısı dinsin diye. O anı izleyemem zaten eşime dedim ben aşağıya felan inerim sonra çıkarım.. Offf çok üzülüyorum çokkk😔😔😔