Z19e Arkadaşlar bebeğim 1 buçuk aylık, dünden beri her emzirme sonrası kusuyo yediğini. Sonra tekrar emmek istiyo . Düne kadar böyle bişey yoktu. Normal mi bu. Üşüttü mü acaba neyden olur ?
bitterdelisi24 Z19e midesınu usutmus olabilir yada siz soguk bıseu ıctınızmi ?? sütünüzde sogumus olabilir
Helloyagmur Z19e fizyolojik reflu olabilir genelde byenidogan bebeklerde cok sik oluyor kontrolde doktorunuza danisabilirsiniz
Z19e bitterdelisi24 bitterdelisi24 soğuk bişey içmedim ama acaba diyorum dün banyo ettirdim ondan sonra üşüdü de anlamadım mı. Bilemedim. Migdesi bulanıyo ama belli anliom hallerinden
Meftunbade Yediklerinize dikkat edin gazlı içecek soğuk içecekler veya sigara kullanıyorsanız gün içinde çok fazla onlar etkileyebilir
Z19e Meftunbade saydıklarıniz hiç birini tuketmiom, bı yerde bişey yaptık çocuk üşüttü belli ki. Şimduye kadar yoktu ara sıra hafif kusma oluyodu oda normal zaten. Dünden beri anormal şekilde kusuyo migdesi de bulanıyo belli oluyo halinden
bitterdelisi24 Z19e canım karpuz falan yedıysen :) bende gecen buz gibi karpuz yedım cocugum cok kustu :(( gercı 5 aylık oldu hala kusar ama dıkkat etmeyınce daha cok kusuyolar