Iyi aksamlar anneler. Kabizlik sorununa cozum olarak eskiden beyaz kalip sabunu azcik rendeleyip (1-2 tirnak) ilik suda eritip siringayla popoya 1 ml kadar verince lavman gorevi gorurmus. Ya da fitil seklinde yaparak. Ben fitile pek yeltenemedim de sabunlu su bi kere yaptim. 5 dakika icinde rahatladi ve sabaha kadar misil misil uyumustu. Simdi aradan 1 ay gecti ve dun 2.ay asilari yapildi. Bugun kakasini yapamadi, ikiniyo ama cikmiyo. 😣 asidan midir? Yine yapsam olur mu acaba? Hic duyan bilgisi olan var mi? Doktora iki gun once gittik sormayi unuttum ya, internette de fazla bilgiye ulasamadim.