Bebeğim 18 aylık olcak çok sinirli Dışardan eve gelınce yay gıbı atıyo kendını kucağımdan zar zor gırıyoruz eve babasının peşınden çok aglıyor istedıgı olmayınca başlıyor cımcık atmaya ısırmaya benı heryerım mosmor oldu bugün ablamlara gıdecektık babası bakkala kadar indi arabadan ONu nıye almadı dıye başladı avlamaya benı yırttı kendını atıyo hep sınırlenıyo neden böyle anlamıyorum sızınde varmı böyle su ısırma huyundan nasıl vazgecırebılırım