Furug bende bilmiyorum 😑önce hafif kızardı pişik sandım hatta burda post açtım. Katron yağı falan kullandm baktım artmaya başladı üstü beyaz beyaz oldu götürdüm mantar çıktı ama çok şükür iyiye gidiyor 🤲 bez değiştrmekden olabilirmiş ama hiç değiştrmedim bezini.