NurCel oioi tabak, kase, bardak, kaşık aldım. Bi tek kaşığa gerek var onuda bambu saplı olanından almıştım ama memnun kalmadım. Tabak ve kase için de çok erken. Bardak çok kalın. Evdekileri kullanabilirsiniz. Uzun kollu ve normal, muşamba benzeri önlüklerden aldım. Onlardan çok memnunum. Hemen eviyede yıkıyorum bataryaya asıyorum 10dk içinde kuruyor. Blw yaptığım için zaten mama sandalyesinin tepsisine koyuyorum gıdaları, çorba ve yoğurt gibi sıvıları da bardakla veriyorum. Babycup diye bir markanın ilk bardaklar seti var 4lü. Çok kullanışlı. Heves edip alıyoruz ama eğer siz besleyecekseniz kaşık hariç hiçbirine gerek yok bence. 🤣 Kaşıktada sonradan aldığım done by deer marka 3lü kaşıklar çok iyi.