iremnurkilic Merhaba arkadaşlar kızımı emzirirken veya sütümü sağıp biberonla verirken çok sık boğazında kalıyo nefesi kesiliyo bi anda çok korkuyoruz😔 neden olabilir ve normalmi bu durum sizce?
Balkupummm iremnurkilic En korktugum seydi ve oglum dogdugundan beri mama ile beslendigi icin biberonla verdim alisana kadar annem yedirdi bi sure sonra azaliyor alisiolar kafasi dik olsun ve oksurmesine izin verin ki genzine kacan sutu cikarabilsin 🙂