Aminenur06 3 ay 3 günlük bebeğim var gaz sancısı azaldı eskisi gibi ağlamıyor ama gündüz hiç uyumuyor sürekli sıçrıyor ağlayarak uyanıyor mızmız neden acaba
Aysenurmiran Aminenur06 yüzüstü uyutun sıçraması azalır 3 ay 7 günlük oğlum 2 aydın yüzüstü uyuyor sıçramalardan hiç uyuyamıyordu daha uzun uyuyorlar deneyin bi
Emir123ali Aminenur06 ayyy aynıyız aynı 3 bucuk hiç durmuyo ne aldıysak ne yaptıysak yok ne gece ne gündüz hep mız mız çok zor artık oturup ağlıyorum
Emir123ali Aysenurmiran keşke yatsa benimki yüz üstü çevirince az duruyo çığlığı basıyor kızım yatıyordu ama oğlum yok yatmıyor