Ysmn_0 1 aylık bebeğim var dişim çok agrıyo ürün dişçiye gideceğim sizce bir şey yapar mı var mı bu şekilde yaşayan. Emzirmede dişe nasıl müdahale ediliyor acaba 😒😒😢😢
GSA1319 Ysmn_0 8 aylıkken yaptırdım dişimi kullanılan iğneden bişey olmaz emzirebilirsin dedi o kadar kendimden vazgeçmiş durumdaydım ki hemen yaptırdım size de geçmiş olsun
beyzabali76 Benim bebegimde 2 buçuk aylık fena dia ağrısı çekiyorum ne yapicam bilmiyorum uykusuzluk zaten yeterince zorluyor bide diş ağrısı mahvetti