Aysenur4161 Bebeginin Fenilketonüri rahatsizligi olan var mı varsa değeri kaç napıyosunuz bilgi verin lutfen yazarmisiniz kafayı yicem benin bebegimde suphelendiler her ay kan goturuyorum degeri yükseldı
Alinaninannesi Aysenur4161 genetik bir rahatsızlık diye okudum ama sizde ve eşinizde var mı böyle bir şey bir de bebeğinizin şikayetleri neler ??
Aysenur4161 Alinaninannesi Alinaninannesi esimde yada bende bi rahatsizlik yok bebegiminde su an herhangi bi belirtisi yok her ay kan goturuyorum degeri 127 diydi tedaviye gerek yok demisti doktor dun goturdum kan tekrar bugun sonuc cikti 890 a yükselmis hastanedende aramadilar biz sizi arariz demislerdi ama aramadilar napicagimi bilmiyorum