Merhaba arkadaşlar, biliyorum bu konuda çok post açıldı. Ama derdime derman arıyorum .
40 im ciktiktan sonra süt kanallarim iltihaplanması sonucu 39.7 ateşle hastaneye zor attım kendimi. Doktor antibiyotik verdi. O esnada sürekli sağdım ve döktüm sütümü. Antibiyotik bittikten sonra sütüm yok denecek kadar azaldı. Bestlak damla,humana çay, dereotu,rezene çayı , kompostolar, alkolsuz bira, dut kurusu… hepsini denedim ama bi çay kaşığını bile dolduramadim. 3 saatte bir de sağım yaptım. Bir de 1 ay sonra hemen adet oldum. Bundan sonra olmaz daha dı mi sütüm? Sadece 40 gün emzirebildim. Çok ama çok üzgünüm , kızıma yetemedigim için. 😔 😔 😔