Arkadaşlar öok şülür 2 yaşına girene yakın bitti sanırım alerjimiz. 2 haftadır süt ürünleri ve normal devam sütü veriyorum elimde mama kaldı. İstanbul maltepe civarı varsa mamaları vermek isterim. Raporlu mamalar zaten biliyosunuz herhangi bir ücreti yok