sapling Merhaba doktorumuz Demir için verdi fakat üstünde 1×1 şeklinde yazıyor bu ne demek. 5 aylığız içinde damlalık var 5ml lik.
Sasah1441 sapling bizede ilk kullanımda Dr 1 damla demişti aylarca 1 damla kullandık 🤦🏻♀️ Dr yurt dışına gitti soramadım da şimdi bestiron a geçtik biz. Çok merak ettiğim bir konuydu bu bi türlü bulamamıştım 😀
Slyldz sapling bizde onu kullanıyoruz kikosuna göre 1 damla şeklinde. 5 kilo ise 5 damla vereceksiniz
Arambaby Muhtemelen 5 ml dir. Içindeki tup 5 ml lik bikere vermeniz yeterli olur tahminen. Biz 11 ayligiz bize cnku 2. Kere cekip ver dedi. Tabi tahmini