3 ay 5 günlük bir oğlum var emziriyorum sütünün yetmediği yerde mama takviyesi yapıyorum Bebelac kullanıyorum ama oğlum kakasını yapamıyor 1 gün yapıp bir gün yapmıyor onuda masajla yaptırıyorum doktora götürdüğümde normal 10 gün bile yapmıyor diyor ama çok sancı çekiyor kuçagıma bile alırken ağlıyor bana bir öneri verin lütfen