@Urazinannesi2808 merhaba bununla ilgili bir post açmıştım bir bakın isterseniz.
Bu arada ben de bununla ilgili iki hastane gezdim ısrar ettim en son küvezdeyken bizimle ilgilenen doktorum beni ikna etti. Genel tahlillerde biraz fazla kan almaları gerekiyormuş parmaktan sıkarak bu kadar kan almanın daha zor olacağını söyledi. Evet biraz ağlıyorlar ama dikkatini dağıtmaya çalışın benimde çok içim gitmişti. Ben de küçük miktarda kan almaları gerektiğinde parmaktan aldırma taraftarıyım travma yaşamasını istemem bebeğimin. Mesela kanında enfeksiyon var mı diye bakalım vs dediklerinde parmaktan aldırmak bana da daha mantıklı geliyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir 😌