Mrw-95 Arkadaşlar soobe mağazası kapatıyoe bu yüzden elinde olan ürünlere %70 indirimle satıyor 4-5 tl filan tişörtler var bakın isterseniz derim😊
Mrw-95 Asklepios ben gittim mağazasından aldım internettwn almadım onu bilemem ama mağazasında bir sorun yaşamadım
Mrw-95 Prensveprensesannesiiiii evet kapatma kararı almışlar bir çok şey aldım 2,5 tl tişört bile aldım yani ama mağazadan aldım sitesinden değil
Asklepios Mrw-95 Ben indirimde sipariş etmiştim Zıbın takımı ↉ 3/6 ay şeklinde ama yarısını 0/1 geri kalanı da 3/6 getirdiler
Deletedmom0099 internetten almıstım hiç sorun yaşamadım sadece 10 günde gönderdiler diğer aldığım zıbınlar çıtçıt yerinden yırtıldı sobeninkiler taş gibi valla
Mrw-95 Deletedmom0099 ben mağazasından aldım gayet güzel %100 pamuk ürünler aldıklarım ve fiyatları uygun 30 tl mont bile aldım yani kızıma 10 tl mayo aldım
HaleCvs Ben gidip şubeden almıştım o kadar uygundu ki ben abartıp 10 15 parça almışımdır alışverişi için bütçe ayırmıştım çok çok iyi oldu tesadüfen girmiştim mağazaya :) çevrem çok kalabalık hediyelik götürmek için bile aldım ☺️
Mrw-95 Gmzkrgz benim kızım biraz iri yarı o yüzden ona büyük beden aşıp giydiriyorum o konuda bişey diyemem