Merhaba güzel anneler 29 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım doğumdan 3 4 gün sonra sırt ağrılarım başladı hala geçmedi 😣. Fizik doktoruna gittim mr çektirdi hicbir şey çıkmayınca covid olabilirsin diye göğüs hastalıklarına yönlendirdi 😫 o da covid ya da akciğere pıhtı atmış olabilir dedi. Testim cok sukur negatif çıktı. Ama sonuç çıkana kadar benim için kabus gibiydi. Bir Daha da gitmedim doktora. Cevremde spinal olup da sırt ağrısı yaşayanları duydum sizlerde aynı problemi yaşayan var mı acaba 🤔