Mrymbas Merhabalar bayanlar size bi sorum olacak bugün doktor kontorlumuz vardı doktorumuz bebeği muayene ederken yumurtaliklarina filan da bakti o arada yumurtalığın bi kısmında su toplanması var dedi bebegim henüz 26 günlük önemli birşey değil genelde kendiliğinden geçiyor dedi ve doğumsal birşey yani anne karnında meydana geldiğini söyledi bunun gibi bişey yasayan var mı aranızda internette genelde 1 yaşına kadar geçtiği yazıyor geçmezse ya ameliyat yada enjektörle o sıvı çekiliyormuş 🙄
shdemir Mrymbas Canım benim oglumda da var aynisi dogdugundan beri. Suan 8 ayligiz su fitigi deniyor buna. Doktorumuz 2 yasina kadar kendiliginden gececigi soyledi eger gecmezsede ufak bi operasyon geciriyomus. Endiselenicek birsey yok yani.
Elmayanaginannesi Mrymbas biz de 3 günlük iken gitmiştik sıvı olunca sıkıntı değil demişlerdi 1,5 aylıkken yine bakıldı yine vardı önemli bir şey değil demişti ürolog
Alimran Mrymbas benimde eltimin oğlunda var ama su fıtığı dedi doktor yarın ameliyat olucak 🙄 eğer doktorunuz su fitiği felan demediyse korkulcak bi durum yok zaten küçük bi operasyonmuş
Mrymbas shdemir bizim doktorumuz su fıtığı demedi de sadece su toplanması var dedi umarım geçer bir an önce ilk anneligim o yüzden en ufak şeyde endişe duyuyorum 😌
Mrymbas Alimran evet demedi sadece su toplanması var dedi internettede korkulacak bi operasyon değil yazıyor zaten bu arada eltinizin çocuğu içinde çok geçmiş olsun 😌