Beliz 3 yaş sendromu,Ediz 2 yaş sendromu yaşıyor.İkisi ile de baş edemiyorum.Ediz herşeye ağlıyor,atıyor,kırıyor,vuruyor,çok inat ve iştahı yok.Beliz kendini kanıtlama çabasında,sözümü dinlemiyor,Ediz ona vurduğunda oda acımıyor vuruyor,herşeye ağlıyor ve yemek seçmeye başladı.Sürekli birbirleri ile kavga ediyorlar birbirlerine vurmalarına engel olamıyorum,birinin sinir krizi bitiyor diğerinin ki başlıyor.Bir oyuncak için yaygara koparıyorlar.Benim tek yaptığım ise sakin kalmaya çalışmak ama artık baş edemiyorum.Olmuyor sakin kalamıyorum.Çok yoruldum.Eliz’i beşiğinden çıkaramıyorum birşey yapacaklar diye çünkü dinlemiyorlar beni.Zaten oda sesten gürültüden uyuyamıyor uyku düzeni sıfıra indi.Oda ağlıyor iyice elim ayağıma dolaşıyor.Nasıl geçecek bu sendromlar,ne kadar sürüyor?Siz nasıl atlattınız?Delireceğim ben az kaldı.