alyatosum Yasamasebebim arkadaşım babyhope sa-7baston bebek arabasını kullanıyor memnun sadece bagaja çapraz sığıyor bizim arabamızın bagajı küçük olduğu için alamadım tripper Venüs compact kabin boy aldım çok memnunum canım ikisini de inceleye bilirsin
Yasamasebebim Yasamasebebim bi de pusetli olanlari oluyor mu bu baston bebek arabalarının acaba bilginiz var mı hanımlar
Deletedmom0099 https://m.trendyol.com/baby-home/bh-655-pasific-plus-cift-yonlu-bebek-arabasi-p-35103403?from=order-detail&merchantId=107211 cok memnunum
Deletedmom0099 Yasamasebebim var canım arkadasımda var ama 2000 liraydı onunki. belki daha uygunu da vardır ☺️