ipek3 8 gün sonra 6 aylık olucaz. Neyle başlim ne kadar verim? suyu ne kadar vermem gerek. Yardımcı olun🙇
Mom0870 ipek3 https://blog.mutlubebekleriz.com/beslenme/ek-gidaya-gecis-3-gun-kurali/ Size yardımcı olacak bir yazımızı buraya bırakıyorum 🌸
Selin39 ipek3 3 gün kuralına uyarak, yoğurt la başlayabilirsin.. BLW yapmanı öneririm 👍🏻 Bu çocuk aç ve anne bundan yine yap isimli 2 tane kitap var ikisinden birini al canım hiçkimseye gerek duymayacaksın içinde 115 tane tarif var 🧿🧿