Liva90 Bugün bebeğim durmadan ağladı asla susturamadık aç değil, hem ağızdan rm popodan gazını çıkarıyor kakda yaptı ateşine baktım ateşi yok üzüntüden kahroldum ne yapacağımı bilmiyorum
Lina270720 Liva90 benim kızımda 1 ay 1 günlük sizin dediğiniz gibi altı temiz gazı yok karnı tok ama durmaksızın ağlıyor aynı kaderi paylaşıyoruz canım benim bi tek benim kızım böyle sanmıştım😢 uykunuz nasıl peki bizimki gündüzleri hiç uyumuyor desem yeridir 3 saat falan sizinkide öyle mi
Bebeklerm Liva90 Liva90 https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ Bu linkten gerekli açıklamayı okursun kuzum hesapla bakalım atak haftasımı bebiş merak ettim bende gazda olabilir çıkmıyorsa gazı
Wolverine Gaz o gazzz. Sen çıkarsan da çıkmayan gazları var bağırsakları gelişme sürecinde. YouTube da gaz masajı var izle yap bide gaz damlası al en kısa surede. Kendine de emziriyorsan kimyon çayı demle sütünden geçer bebegine
Wolverine Liva90 ah canım biliyorum çok zor. Ama dayan ne diyeyim ben de uykusuzum günlerdir mesela 5bucuk aylık oğlum gaz bitti diş başladı ne yapayım. Eşimle nöbetleşe uyuyoruz gece ben bakıyorum sabah 5-6gibi eşim alıyor sabah 10a kadar sonra işe gidiyor eşin yardımcı olsun
Liva90 Bebeklerm evet atak haftasındaymışz bugün ilk günüymüş kendimi çok cahil hissettim şuan😞 hayatımda hiç bu kadar yorulmamştm 7 gün sürüyormuş sizlerin çok fırtınalı mı geçti?
Bebeklerm Liva90 yok canım cahillikle ne ilgisi var öyle düşünme tecrübesizlik diyelim bende bilmiyorum hiçte duymamıştım atak diye birşey böyle sora sora öğrendim 😊 hemde çok fırtınalı geçti haftaya tekrar ikinci atak dönemi başlayacak şimdiden kara kara düşünüyorum ama son iki gün biraz sakin oldu benimkiler 7 gün sürmedi ara ara huysuz olunca kontrol edersin atakmı değilmi linki kaydet notlarına umarım bir an önce toparlanır bebiş bizlerde az nefes alırız
Bebeklerm Liva90 büyüme evresinde bebek huy değiştiriyor kendini ve çevreyi tanımaya çalışıyor ne demek ben teşekkür ederim 🙋🏻♀️
Liva90 Lina270720 farklı değiliz inan kan ter içinde kalıyorm yorgnluktan meme reddi yaşıyorm mama veriyorm günde yoğunluktan ancak bir kez sağabiliyorum sağdığım sütü veriyorum bu durumda beni çok üzüyor