Saadetbelcim doğrudur bizimde saat 5 te baslayıp aksam 9 kadar kesintisiz ağlardı tabii 3. aydan sora geçtii Araçla gezdirmek çok iyi geliyordu ve damlalarına aynı saatte vermeye dikkat ediyordum hic anason aklıma gelmedi ama tabiki anne olunca, sürekli ağlarken gördüğümüz için dayanamayıp her türlü yola başvuruyoruz. İnşş en kısa atlatrsınız sizdee❣️