Burda defalarca post açtım zayıflıkla ilgili hemen hemen her posta yorum yapmisligim vardır ama 3 4 gündür yine kafama çok takıyorum kızım 2 kilo doğdu şuan 17 aylık ve sadece 8 buçuk kilo gayet güzel yemek yiyor ama hala zayıf hala ayda 100 gr aliyor ve artık gerçekten yüzüne baktıkça ağlayasım geliyor