kuzeykilic benim bebeğimle aramız da kan uyuşmazlığı var o yüzden sarılık oldu kontrolle gitmiştik doğumdan iki gün sonra riskliydi sarılık tedavisi görecek diyordu ve benim sütüm ilk 3 gün az az geliyordu ona rağmen hiç pes etmeden emzirdim sonrasında 4 gün dil başı operasyonu olacaktı bebeğim onun gittik gitmişken gösterdik doktora ve tamamen atlatmıştı. Sütümü de bebeğim uyurken hep sağdım. Kesinlikle siz umutsuzluğa kapılmayın, bol bol emzirin ve sarılık ilerlemeden bitecek diye pozitif düşünün ☺️☺️ Çoook geçmiş olsun canım 🙏🏽