Nurtalib inşallah . Gönlünüzü ferah tutun nolur 🙏🙏 inşallah değildir küçük meleğiniz. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın. Bir sorum daha olacak size, bezler dolu dolu kaka mı oluyor ? Bütün bizim kızında bezin gevşek bir yerinden su gibi geldi kakası 🤷♀️ Biz evden çıkmıyoruz gelen gidenimizde yok ama markete ve 1 defa avm ye gittik. Şimdi bende korkmaya başladım. Sümük olmamasına rağmen hırıltılı da nefes alıyor 🤷♀️