Gokcemsii Ben şu an weeweel kullanıyorum çok memnunum en ufak bi hareketini bile duyabiliyorum. Tek sıkıntısı kullandığım zaman prizde durması gerekiyor ama sesi falan çok iyi zaten ortalama 3-4 saat falan kullanıyorum.
Tugces 1 hafta oldu alalı ebebekten vtech markasının telsizini aldık şuanlık memnunum ben uygun ve işe yarayan bi ürün bence