Eylul1808 Bugün çocuk doktorumuz söyledi 3. ve 5. aylarsa iki doz olarak yapıyoruz ve ölümcül rota virüsü ishal virüsüne karşı önlem amaclı dedi. Daha önce bu aşıyı yaptıran veya yaptırmayı düşünenler varsa yardımcı olabilirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Mom9 Eylul1808 bebek ve çocuklarda ölüme kadar neden olan ağır ishal tablosu ve bulaşıcı. Yaptırmazsanız hastanede ağır geçiriyor. Belki günde 20tane bez değiştirecek kadar ağır ishal oluyor. Yaptırırsanız evde çok hafif bi şekilde hemen atlatıyor. Durumunuz varsa yaptırın mutlaka
Asklepios Eylul1808 yarın yaptırıyoruz canım biz 😊 rotarix aldık ilk dozu yapılacak eczaneden 311 TL ödedik 🙏
Perissmom Eylul1808 ben yaptırdım iki dozu da, gerekli ki aşısı var bence. Burada da rotavitüs yüzünden hastanede yatan bebek duyduk bir sürü, imkanınız varsa maddi olarak yaptırın.
Borasmomy Eylul1808 imkanınız dahilinde yapılması gereken bir aşı diye düşünüyorum biz de 2 doz olanı yaptırdık aşı olanda yakalanıyor fakat daha hafif seyrediyor aşısız çocuk ise 1 hafta 10gün kadar hastanede yatıyor çıcuğu mahvediyor kuzenimin kızı yakalanmıştı aşı yapılmamıştı oradan biliyorum