Betull Kızlar kızım 10 aylık ve kan tahlilinde sonucu 11.3 cıktı doktor düşük dedi dişkerden dolayı ek gıda yemek istemiyor cok üzüldum doktor bile bu kadar üzülmeyin dedi ama yapı olarakta pek müsait biri değilim acıkcası tahlillerinde böyle sonuc alıpta yükselen var mı yada nasıl yaptınız 😢
DesorLiviya Betull bizimkide 11/3 cikmisti dusuk falan demedi iyi birazcik dusuk kan ilacini duzgun kullanin dedi