Kızlar merhaba.
10 gün önce Spinal sezeryanla Doğum yaptım.
Bazen başım dönüyor gibi oluyor ara ara. Az önce ölçtüm 13.6-9.1 çıktı tansiyonum. Aslında hamilelik öncesi de böyle olduğu olurdu. Ama hamilelikte hep düşüktü tansiyonum. Başına gelen var mı??