Burcu42 Merhaba hanımlar hiç bebeğine zeytin yag içiren var mi yada manasının içine koyan… vee iyiki burası var ilk bebegim ve tercubesizim o yzuden aklima takilni soruyorum 🤣😂 cvp verenlere teşekkür ederim
Sidal Burcu42 bebegm kaka yapamıyofu doktorrum sütüne yada mamasına çay kaşıgı kadar koyabilirsin demişti
iki_prens_annesi_ Burcu42 kaka problemi varsa bi cay kasigi verebilirsiniz mama aliyosa mamasina da koyabilirsiniz ama kaka problemi yoksa gerek yok bence
hmkn92 Perissmom 47 gunluğuz canım bende mamasına yarım çay kaşığı karıştırıp verdim bugun kakasını yapmadı dün bu sabah o şekılde verdim ve işe yaradı direk vermektense mamayaya karıştırıp verin demişti burda birine doktoru formda okumuştum
BademsMam Perissmom peki verdikten sonra yaptımı kakasını şuanda benim kızımda ıkınıyor ama kakasını yapamıyor bende deneyeceğim ona göre
Perissmom BademsMam yaptı bir gün sonra ama tesadüf mü yoksa zeytinyağı mı işe yaradı bilmiyorum, düzeldi hergün yapıyor şimdi.
asyasare Burcu42 bir ara yalanci kabizlik ve gaz sorunumuz vardiZ tum gun biriktirip gece aglayarak kaka yapiyordu ama kabiz degildi. 2 aylikti sanirim mamasinin icine 1 cay kasigi koyuyordum o donem.
pufudugunannesi38 Burcu42 ben sabah akşam veriyorum canım kaka yapamiyor kabız değil ama yapamiyor o yuzden kristal zeytinyağı kullanıyorum