Esranurr Bebeğinizin 1 aylık kontrolünde kaç kilo olmuştu kızlar 🌸 Ebe çok almış dedi 🤷 Meme + mama besliyorum
psikolog-anne Esranurr 38 haftalık 3300 dogdu, 1 aylık kontrolde 4.800 Dü, şuanda da 6 kiloya yakın. 2 aylık olacagız. Senin kaç kilo acaba merak ettim?
hmkn92 Esranurr bebeğim 2180 gr doğdu ilk ay kontrolumuz de 3175 gr olmuştu mama ağırlıklı beslenme bebeğim kız sizin kaç kılo almış?
Esranurr psikolog-anne 38+3 de 3.200 doğdu şimdi 4.800 Ebe resmen çok almış 1 kilo alması gerek dedi mamayı da az veriyorum gün içinde 2 sefer sadece 🤷 Ebeler de değişik
nuran_05 3.200 hastaden çıkışımız 1 aylıkken 4.200 oldu sadece anne sütü suanda 2 aylık en son tartıldıgında 5.800 oldu
Esranurr hmkn92 1 ayda 1.600 gram almış anne sütüne ağırlık vermeye çalışıyorum bende mamayı azaltmaya çalışıyorum. Ama ebeler mamalara zehir gibi baktıkları için sanki çocuğuma kötü bir şey yapmışım hissi verdiriyorlar 🙄
Esranurr Heide ilk 4 gün süt gelmedi diyebilirim bebeğim sarılık olmasın diye mama vermek zorunda kaldım şimdi de yavaş yavaş azaltarak bırakmaya çalışıyoruz 🌸
denizalbinannesi 3200 ile hastaneden cıktım 45gunluk kilosu 4300 erkek bebek sadece anne sutu szce nasıl
berkana Esranurr 2880 doğdu kızım. Ilk üç gün mama yedi sonrasında sadece anne sutu aldı. 4400 gelmişti 1 ay kontrolünde
Hepimom berkana doktorunuz ne dedi? Normal sinirlarda miymis bebeginiz? Benim kizim da 2780 dogdu, anne sutu aliyor. Sanki toparlamiyormus gibi geliyor :( siz ekstra biseyler yaptınız mi kilo almasi icin?
psikolog-anne Esranurr takma kafana ya, Anne sütü yeterli gibi duruyor mama verme gerekmezse. Anne sütü şişmanlatmaz takma kafaya😊
Cucueva Esranurr tabiki zehir vermiyorsunuz ama sütünüz yetiyorken mama ile doldurmayın ki midesini daha çok anne sütü alabilsin. Ben de ilk günler mama vermek durumunda kalkıştım ayyyy verme sakın mamaaaa diyenler doluydu 🤷🏻♀️ Sütüm yetmeye başlayınca bıraktım günlük 60 gram almaya başlarsa bırakırız demişti doktorum
Esranurr psikolog-anne yavaş yavaş azaltarak bıraktırmaya çalışacağım inşallah benim bebiş biraz öfkeli ağlama krizine giriyor 😅