Merhaba anneler hayırlı akşamlar. Kizim 1 hafta sonra 11 aylik olacak dişleri yok henüz ama damakları ile çok parçaladı emzirirken, resmen ağlıyorum çok can yakıyor lansinoh ve ayva çekirdeği hariç önerebileceğiz birşey var mı saf vazelin De sürüyorum bor faydası olmadı 😔