Ervaereli11 devam sütünü sadece 1 ay civarı smothisine kullandım ya da hipp in bisküvisini yumuşatmak için kullandım ama artık kullanmıyorum. Çünkü süt verdiğim günler iştahının iyice gittiğini farkettim. Kahvaltıda kavurmalı omleti seviyor bu günlerde. Yanına zeytin ve salatalık. Tabi peyniri yumurtanın içinde yer öbür türlü kusar gibi oluyor. Ben elimden geldiğince çorbasını içirmeye çalışıyorum. 1 ya da bir buçuk çay bardağı kadar yapıyorum, içsin diye bir sürü şey yapıyorum karşısında çünkü içinde et balık tavuk vs oluyor. Diğer türlü 3 lokma yer çoğu zaman devam etmek istemez. Ben de genelde çorba ile tavuğu da yoğurt ile yedirmeye çalışıyorum. Baktım yemiyor anlaşma yaptık işte 5 kaşık çorba 3 kaşık yoğurt yemeden inmek yok kızım yiyelim öyle inelim sandalyeden diyorum bazen de böyle yiyor.