Anneacemii Merhaba 9 buçuk aylık kızım var ve bu aralar emerken ısırıyor en son ısırması baya şiddetli oldu yara oldu göğsümün ucu dokunamıyorum bile emziremiyorum da o tarafı ne yapmam lazım ne iyi gelir bide bu ısırmayı nasıl bıraktırabilirim fikri olan ?